Monday, August 16, 2010

nk gelak ka nk wat mke blur?adoh


erm aku sbnrnye mls nk tulis psl hal nie.oleh kerana bende nie da jadik 2 kali, so aku decided nk taip gak kt cnie.
alkisahnye begini lah..smlm aku, dayah, myra ngan nia p r k4.tujuan kami mmg tulus ikhlas iaitu membeli air mineral(almaklom r ogang kalo da rajin mmg camnie.men bli ja.haha).erm aku nie dlu kalo p k4 mest gne jln jao.tp sejak zaki da tunjok aku jln yg ringkas , cepat n padat aku pon gne r jln 2..mula2x dlu kalo lalu tada lak hot camnie.tp sejak bln pose nie slalu gak jln nie mguji aku.
ok2x, mls nk cotcetcotcet pjg2x.bia aku cte ja apa yg jadik.
ehem.smlm tyme blk ade pacek nk brebot jln ngan aku.aku nie da r jenis yg kelam.kowang tao ta,sbb die r keta aku senget sblh.hampeh kelapa tol r.ish.pas2 ble sume keta da lepas, turn aku pulak r jln.tyme nk gerak 2, keta aku ta ley jln.bgesel ngan ba2 kt bwh.den dayah, myra nga nia pon tron r.bao r lpas.yg ta thn 2, ade ka ptt mamat2x yg lalu sume dok pdg ja.pas2 ley lak gelak an aku.ish bangang lak ai an.erm ble keta da bgrak, ttbe ja pejlnan aku dhantui oleh sebuah kereta ag.nia ngan gagah perkasanye, soh aku bwk laju cikit.jgn bg can.aku pon ikot r ckp die.den, keta kami pon bsatu r dtenga jln tsbt.eceh.2 2 ta mo ngalah.aleh2x, die ngan gentlenye bg kteogang jln.haha.ble kteogang da lps, myra pdg r blakang.pas2 die nmpk mamat 2 sume ta jln ag.cian lak at die an.haha.pape pon best women win.haha

aie nie punye kes pon sama ja.tp aie nie aku selisih ngan minah rempit nie.mke nk poyo.da r langa keta aku.sepak kang tao r.ish.
pape pon nk ckp nie."wey minah.thanz calarkn keta aku k.luv u la"......

**psstt.aku guna jln kg aw.sbb 2 tpakse brebot2x.huhu

gamba sekitar k4.eboh mik pict cam p lua ngr lak an.haha

No comments: