Saturday, August 28, 2010

.: buka pose yg santai~ :.


teriak "1st tyme aku buka pose kt pantai wey!."
haha sbb 2 aku ade semcm prasaan gayat tyme wat entry nie.kahkahkah
mest kowang tertanye2x an.bkn tmpt aku ade pantai ka?meh cnie aku jwb.

ehem.even tmpt aku ade pantai ye frens, aku ta pernah buka kt sana.
agak sengal ryte?wat ever~
apa yg past sepanjang aku dsana aku hanye buka kt uma ja ngan famili tCINTA!.
ala.senang cte.ank mk an.ta kn nk buka tmpt len kot.kang ta mengase mk suap!kahkahkah

papepon ily enjoy la today....

erm nnt2x kte p mkn 'NSI KANDAR' pulak k..
sgt menginginkan nsi kandar yg bersih lagi sedap!~
dsmping e2, sy jugak ingin mkn 'ROJAK TONGEK' e2..

hasil karya aku setiba dpantai...apa kowang ngat sng ka nk wat mende alah nie hah?!
saket pingang aku aw nk mengutip mahluk2x 2 sume.ish
papepon, aku nk ckp 1 ja "TAHNIAH NOR FATTIN BTE MAT SALEH!"haha

No comments: