Monday, August 16, 2010

mak da res2 ka mak?


ehehe.nta r.ta tao nk ckp camne prasan tyme dga ayt mk td.
kowang bce siaran ulangan nie k.n jgn isau siaran nie ta bbaya pon.bce nga ilek ja.haha


mak : "adeq blk ag 2 mgu kan?t boley r tlg mk buat kue."
aku : "ley.tp t ta dpt r adeq nk p dating.mk bg adeq cti 1 aie ley ta nk p dating?"
mak : "blk dlu tdg camne."
aku : "blk t adeq nk p dating ley ta?".
mak : "blk dlu.tgk pangai adeq camne lu".


haha.2 r sedikit sebyk babak aku ngan mk td.adeh cam klaka lak an.
apa mimpi mak nta layan aku psai dating nie.kalo dlu mest die ckp camnie
"ta payah la bcinta dlu deq.blikn mak gelang, rantai byk2x lu.bao pk psal pakwe"
tp aie nie mak ta ungkap kn pon ayt 2.wah, bahgie nye aku.haha

tp kn lps ja abes borak ngan mak aku terpk.
watpe nk epy lu.sbb aku belom ten2 pat buka pose ngan andak ag.kang sonok bagai nk gle.tp [die] kje.ta pat cti.tkontang kanting ja aku nnt.sedih.so, now aku wat 'slumbe badak' aku ja.
insyalah kalo Allah ckp aku pat buka pose ngan [die], aku buka r pose ngan [die].ngan wet [die] skali.syoknye.huhu

No comments: