Wednesday, September 1, 2010

wey!!! siyes aku benchi kau!!! tp..............


siyes kejadian aie nie mbuatkn aku btmbh benchi kt die!!!!
ade ka ptt die bantai nk soal selidik aku kt dpn ogang ramai!!
agak2x r wey!!!

ok.kowang mest nk tao psai apa aku kne soal selidik den matrik kad aku kne rampas an?
meh aku story mory cikit~

alkisahnye begini.td aku p klas pkai selipa.
mmg ngan gaya macho n ta takot langsong r.haha
ttbe lak "cek"nie nmpk aku.
tyme 2 aku ngah gayot ngan mk n abh sbb nk bincang psai nk blk sok.
ley lak die tego aku tyme2x 2.
kot ye pon aku sala bg r salam dlu.
mmg ta da adap tol!!
nama ja lect, tp pangai mmg hampeh!!!
ish mmg sia2x pose aku aie nie sbb maki hamun die secukop ase.
smpai an sume pkataan yg aku pendam slama nie sume kuar.haha
pdn mke kau!!uwerk!

so, memandangkn kad aku da kne tarik,
e2 menandakan aku nie kaya raya sbb nk kne bayar saman.
mungkin jum. die RM50.00 sahaja!!!
waklu!!!apa kau ingat aku nie kaya raya nk bayar kt kau cam 2 ja!!ish

td an tyme aku ngah hot sesgt mmg aku ckp aku benchi die sesgt!!
ta mo maafkan die smpai ble2x...
blaaablaablaaaaa..
tp an setibe nye aku at rumah n aty pon da co0l ja.
aku tpk kate2x ice-cream lover aie 2 at aku....
siap bg aku pict nie ag aw...
kowang tgk r gak....
mane tao tyme kowang ngah benchi sesape, bende nie ley tenang kn kowang...
hey, kawan!!! aku sayang kau la..
thanz 4 everytink k!

No comments: